تدوین «مدل جریان‌سازی اجتماعی» برای رسیدگی به معضل طلاق| ظرفیت‌های مختلف برای کنش‌گری اجتماعی بسیج می‌شوند عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیگیری دغدغه شهروندان مشهدی درباره بوی بد استخر بوستان کوهسنگی زمان بهره‌برداری از ایستگاه مترو باب الجواد (ع) مشهد اعلام شد+اینفوگرافی شهروند خبرنگار | درخواست افزودن اتوبوس در مسیر روزبازارهای محدوده جاهدشهر و الهیه مشهد + پاسخ جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد مترو مشهد روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد ویژه روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه زیرساخت‌های استان تاکید کرد

  • کد خبر: ۱۲۳۳۷۳
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
استاندار خراسان رضوی بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه زیرساخت‌های استان تاکید کرد
هفته دولت فرصتی است تا علاوه بر افتتاح پروژه‌های مختلف یا کلنگ زنی آن‌ها و اعلام دستاورد‌های دولت، مسئولان نهاد‌های خارج از بدنه دولت هم با مسئولان دولتی دیدار کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته دولت فرصتی است تا علاوه بر افتتاح پروژه‌های مختلف یا کلنگ زنی آن‌ها و اعلام دستاورد‌های دولت، مسئولان نهاد‌های خارج از بدنه دولت هم با مسئولان دولتی دیدار کنند. دیروز هم به مناسبت هفته دولت، جمعی از فرماندهان رده‌های مختلف قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ساختمان استانداری خراسان رضوی رفتند و با استاندار دیدار و گفتگو کردند. یعقوبعلی نظری در این جلسه بر حل مشکلات مردم، توسعه زیرساخت‌ها و ترمیم سرمایه اجتماعی استان با بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود تأکید کرد.

به گزارش ایرنا، استاندار خراسان رضوی در این دیدار با بیان اینکه سرمایه اجتماعی مهم‌ترین دارایی نظام اسلامی است، اما این دستاورد مهم نظام جمهوری اسلامی آسیب دیده است و باید ترمیم شود، اظهار کرد: ترمیم سرمایه اجتماعی راهی به جز خدمت و کاهش معضلات مردم ندارد. در این مسیر هم دو اولویت تعریف شده که یکی در حوزه زیرساخت‌ها و دیگری مسئله معیشت و اقتصاد مردم است.
نظری با بیان اینکه برای تمام کردن طرح‌های برزمین مانده از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد، افزود: برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم باید جریان اقتصادی در خراسان رضوی ایجاد شود و این کار هم به زیرساخت نیاز دارد؛ بنابراین لازم است از همه ظرفیت‌های استانی در راستای توسعه زیرساخت ها، ترمیم سرمایه اجتماعی و پیشبرد اهداف دولت استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: امروز به حمایت‌های جدی همه مجموعه‌ها نیاز است و از درکی که در سطوح مختلف سپاه به این موضوع وجود دارد، قدردانی می‌شود.
نظری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: از ویژگی‌های شاخص این شهدا، اخلاص در عمل، مدیریت جهادی و خدمت رسانی به مردم است که باید این ویژگی‌ها الگویی برای همه مدیران باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: با همه توان برای خدمت به دولت و مردم احساس وظیفه می‌کنیم.
سردار سیدحسین مرتضوی افزود: امیدواریم با به کارگیری همه ظرفیت‌های استان در پیشرفت امور، خراسان رضوی را به عنوان الگویی برای دیگر استان‌ها مطرح کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->